Mira baba

Február végén látogattam meg Anitáékat. Ők nyerték még az ősszel tartott sorsoláson az egyik újszülött fotózást. Pesten zuhogott a hó, alig láttam vezetés közben az utat, náluk Nagykátán meg épphogy csak szállingózott. Mira baba épp tízóraizott, pont jókor érkeztem. Apukája, ugyan megnyugtatott, hogy ne is számítsak alvós képekre, mert az ő lánya bizony ébren szokott lenni. Én azért bizakodó maradtam.  Evés után bebugyoláltuk és letettük a hatalmas babzsákra, majd bevetettem titkos fegyveremet és vártunk. Mira baba hamarosan az igazak álmát aludta, azt csinálhattam vele, amit csak akartam :). Apuka nem hitt a szemének! Egy jó másfél órás szundi után felébredt és késztettünk közös fotókat is.












Megjegyzések

  1. Gratulálok Vera, ezek nagyon szuperül sikerült képek. :) Ügyes vagy.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése