♥ Tündér Zalán ♥

Tündér Zalán valódi tündér. Gyönyörű, hatalmas csillogó szemei vannak,  mosolygós, édes, imádnivaló. Nagyon bújós, mindenkit levesz a lábáról. Anyukája szerint bárkinek önként és dalolva megfogja a kezét és elmegy vele akár a világ végére is :). Ő a legédesebb baba, akivel mostanában találkoztam.  Imádtam őt fotózni, szerintem ez látszik is a képeket, azt hiszem, eddig ez a legsikerültebb sorozatom. Nem is tudtam válogatni, ezért felteszem az összeset! Na jó, majdnem az összeset. :))). Annyiféle arca van és mind ennivalóan édes, nézzétek! A lépcsőházban kiváló ízléssel kiválasztotta a piros motort a  többi közül, buherálhattam volna photoshopban, ha pont a lilához ragaszkodott volna :))). Nálunk is hamar feloldódott, birtokba vette a lakást, azonnal barátságot kötött Macikával és rájött, hogy a kosárban remekül lehet hintázni :))).  Egyébként Anya és Apa már gondoskodott tündér utánpótlásról, ő kicsit több, mint egy hónap múlva érkezik. És ha minden jól megy, a kórházból az első útja hozzám vezet majd ;).  Ez egy nagyon nagy kiváltság. ♥






































Megjegyzések

  1. nagyon cuki :) tisztára mint Dennis, a komisz :)) nagyon kíváncsi vagyok, az enyémekből mit hozol majd ki :)))

    VálaszTörlés
  2. :))) Majd meglátod Etelkám! Megadjam a festőnk számát? Mert tuti azokkal a fotókkal akarod majd kitapétázni a lakást! :DDDD

    VálaszTörlés
  3. Kristóf Mónika2012. február 15. 17:50

    Nagyon tehetséges vagy Vera! Gratulálok a gyönyörű fotókhoz!

    VálaszTörlés
  4. Látom, vigyáznom kell már, hogy mit ejtek ki a számon, úgy látszik, mindenhova követnek... Itt van pl. Kristóf Mónika, a festőnk felesége... :DDDDDD
    Köszönöm Móni, örülök, hogy tetszenek!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése