Sarah baba a nyári forróságban

 Emlékeztek még, hogy hány fok volt augusztus 24-én? Én pontosan nem, de azt tudom, hogy az volt a legmelegebb nyári nap az évben. Utána is néztem és kiderült, hogy  100 éves meleg rekord dőlt meg Budapesten, egészen pontosan 36,6 fokot mértek Újpesten! Jó lenne, ha most kaphatnánk néhány fokot belőle ebben a hidegben, igaz? Emlékeztek még Sarah-ra? Augusztus 24-én készült róla ez a sorozat. Próbáltunk kevésbé meleg napot választani, de sajnos nem lehetett, utaztak haza Németországba. Nem is nagyon bolygattuk őt átöltözéssel, meg kellékekkel, beültettük őt a nagy kosárba, fújtuk a szappanbuborékot, még Bejgli kutya is besegített a szórakoztatásába. Szerintem, ha végig nézitek a képeket, máris nem fáztok annyira, ugye :). Nyáron, a nagy kánikulában pedig hozok majd téli képeket, rendben? :) Annyira cuki pofija van, nekem ő egy igazi vintage-baba.  :)))











Megjegyzések

  1. ha ezek a szemek nem a photoshop művei, akkor az isten irgalmazzon a felnövekvő pasihadnak! :))

    VálaszTörlés
  2. :))) Nem a photoshop műve. :)))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése