Ízelítő



3 éve birtoklom azt a bizonyos nagy fekete masinát. 2010 elején kezdtem el komolyabban foglalkozni a fotózással és indítottam egy gasztroblogot. Főzni mindig is nagyon szerettem, tetszett a gasztroblog műfaj és kiváló terep volt a fényképezés gyakorlásához. Először azt gondoltam, hogy a gasztro területen maradok. Majd az a bizonyos babafotózás, amiről a bemutatkozó szövegben is írtam, a baba- gyermek- és családfotózás irányába terelt. Lefotóztam mindenkit, aki az utamba került és hajlandó volt nekem modellt állni. A pozitív visszajelzések hatására kezdtem el beleásni magam mind jobban és jobban a témába. És minél jobban beleásom magam, annál inkább arra a megállapításra jutok, hogy még mennyi mindent nem tudok. Jelenleg a fotókon látható állomáson állok. Az elérendő cél itt lebeg a szemem előtt. Ha sikerül lencsevégre kapnom, akkor mindenképpen szólok :D.

Megjegyzések